CandyEyes,

Tja!:)
hag har ändå inte nått att göra , så det blir att blogga lite grann!, min dag idag började med att stiga upp äta frukost , jag är hemma pågrund av Feber!:(
jag får typ krya , jag hoppas jag blir friskare för jag ska på träning!, jag älskar att spela innebandy !,
jag hade ungefär 39,5 i feber så jag fick vara hemma , men här kommer lite mer information om mig!,,

jag heter: Emelie Ellie Svensson
Bor: Värmland , i lilla staden Hagfors
Bästa vän: Ia Nilsson:)
Mobil nummer: 0705343753
hårfärg: ljusbrun:)
din mamma hehter: jessica rosenblom (<3)
Din pappa heter : Anders svesse svensson (<3)
har du facebook: aa det är klart!:)
Vad har du för mobil: En HTC sense
hur gammal är du: jag är 12 år! snart 13.



amen lite mer information finns det på faebook !
så ADDA : Emelie Kramkompiz svensson
eller så får ni en länk!

där är lilla jag !, adda mig på facebook så kanske jag tipsar eran blogg på facebook!;)
! *(<3)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0